Trustpilot

Staat die ene bank toch net niet mooi genoeg in je woonkamer of past de kleur van die ene vaas niet bij je interieur? Geen zorgen, je mag bij ons altijd je product retourneren. Zelfs als het in de aanbieding is. Wat zijn hiervoor de voorwaarden?

  • Product moet nog in originele staat zijn en uiteraard niet beschadigd.
  • Je moet omgegaan zijn met het product alsof je het in de winkel bekeken hebt.
  • Binnen 14 dagen heb je de tijd om het product te retourneren. Omdat we met verschillende leveranciers werken houden we ons aan het wettelijke herroepingsplicht.
  • Heb je gebruik gemaakt van handmatige overboeking? Dan gaan je 14 dagen pas in als je betaald hebt. Logisch.
  • Eventuele waardevermindering door beschadigingen of iets dergelijks kan gebeuren, maar daarvoor moeten we je wel aansprakelijk stellen. We komen er altijd wel op een goede manier uit.

Retourproces

Allemaal leuk en aardig, maar hoe retour ik een product dan? Heel simpel.

  1. Plaats het product in de oorspronkelijke verpakking.
  2. Zoek je bestelnummer op. Dit staat op de meeverzonden pakbon of kan je vinden in je account als je die aangemaakt hebt. Eventueel kan je hem ook in je mail terugvinden uiteraard.
  3. Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
  4. We nemen je retour in behandeling en sturen je een verzendlabel op die je op de verpakking kunt plakken.
  5. Volg de instructies op het label om je retour weg te brengen bij de juiste pakketbezorger!
  6. Als wij het product binnen hebben ontvang je een bevestiging en storten we het bedrag terug.

Retour aanmelden